maandag 12 augustus 2013

Artikeltje over impro-jaaropleiding 2012-2013


De jaaropleiding van Andre Besseling geeft je veel!
De opleiding heeft mij inzicht gegeven in wijzen van spelen, zoals waar je meer van mag laten zien of waar het juist ingetogener mag.
Ook heb ik nu zicht op mijn uitstraling als speler, zoals hoe doe je niets en wanneer laat je zien dat je niets doet, wat valt het publiek op en hoe gebruik je dat in jouw voordeel.
Ik heb veel technieken aangereikt gekregen. Technieken, die je ondersteunen in het gebruiken van je fantasie, je beelden, je onuitgesproken woorden, je gevoelens en gedachten, welke talrijk toegepast (kunnen) worden in verschillende speelvormen.
Gedurende het jaar merkte ik dat mijn improviserend spelen zich steeds meer ontwikkelde!

Voor mij is het gevolg van de opleiding dat improviseren aantrekkelijker is geworden, op het toneel, op straat als een kunst en kunde, als een stijl van leven voor elke dag.

Hielkje Dijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten