zondag 13 oktober 2013

Epische Impro update

Een passepartout-houder beschreef zijn ervaringen bij de Epische Impro als volgt:
"Een unieke improtoneelervaring. Ik was de hele dag ondergedompeld in een goed geregisseerde soap, gespeeld door de beste improspelers, met spannende verhaallijnen die zich over meerdere uren uitstrekten en "round characters" die hele ontwikkelingen doormaakten, inclusief catharsissen die me echt raakten. Ik raakte gehecht aan de personages doordat ik ze zoveel beter kon leren kennen dan in een stuk van normale lengte. Bovendien was het twaalf uur lang hilarisch, ik heb erg veel gelachen. De spelers waren heerlijk ontspannen en genoten er zichtbaar ook zelf enorm van. Door de tijdsduur groeiden spelers en publiek bovendien naar elkaar toe en bereikte het contact tussen spelers en publiek een intensiteit die bij een normale improvoorstelling nooit gehaald kan worden. Acteurs, publiek, zaal en verhaal werden één. Beter dan "binge viewing"!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten